En helgs slut.

Denna helgen har flögit förbi, kanske beror till större delen pga att jag jobbat ett 24timmars-pass.
Sen igår kväll blev det utgång och drinkar med tjejerna. Kvällen slutade i soffan och vi satt och hade deep talk intill småtimmarna. Så trevligt så:)
Trots att jag inte drack så mycket har jag ändå kännt mig otrevligt bakfull idag och äntligen nyss pallrat mig iväg till maxi, då kylskåpet var oroväckande tomt.
Slängt ihop lite undebrar Tikka Masala. Älskar indiskt! Önskar bara jag hade köpt lite mango chutney och popadums med. Mmmmmm.....

Risken finns att om någon skulle komma in i min lägenhet nu kommer jag antagligen bli misstänkt som galen då jag fick ett ryck och slet bort all klädsel på både soffa och tillhörande kuddar. Vet inte om det är inbillning eller vad det är men något luktar unket i min soffa. Skitsamma om det är inbillning, jag känner det och jag ska tvätta hela soffan i förhoppningen att den ska lukta normalt igen.
Anledning till skum lukt - okänd!

Good luck.

Besos x

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Jag orkar inte kolla runt efter en rabattkod eller erbjudande på kläder.

2012-11-24 @ 12:15:43
Postat av: Anonym

To bad for u!

2012-11-24 @ 18:40:51
Postat av: Jacob

sv: jaha haha det är ok :) trodde bara att det hade varit problem med posten eller något :S :) Spara upp till 50% på resor världen över hos Hotels.com

2012-12-04 @ 13:03:42
URL: http://bit.ly/HotelscomSE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0