Arbetsterapeut och sjukgymnast

Nyss hemkommen från möte med en arbetsterapeut och en sjukgymnast.
Väldigt trevliga och pratglada! Mycket intressant att lyssna på, tyvärr kan bara hjärnan ta in så mycket information på en gång, men jag hoppas på att det mesta och viktigaste fastnade och kommer ploppa fram när det är behövt!

Har praktik för tillfället, det är därför jag ränner runt bland på alla dessa möten, tänkte försöka få så stor inblick i så många olika verksamheter som möjligt och även lite hum om hur de olika leden fungerar, man kan ju inte vara chef om man inte vet hur saker och ting funkar;)

Mina två första veckor spenderade jag på daglig verksamhet vilket jag tyckte var otroligt roligt, spännande och intressant! Trivdes som fisken i vattnet och i slutet på dessa veckorna kände jag mig riktigt hemma där både med deltagarna och personalen!

Detta ska tillslut sammanfattas av mig i en rapport på 10 sidor. Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga med det eller vad jag ska skriva men tänkte att det är väl bara att börja skriva och se var jag hamnar, de blir nog bra tillslut:)

Dock lite smått orolig för min senaste analys, alla andra fick den igår men jag som fortfarande befann mig i semestermode när den skulle lämnas in missuppfattade tiden och lämnade sönderstressad och genomsvettig in den 45 minuter försent. Plus att jag gjorde lite uppenbara fel jag inte borde gjort. Men men vad är det värsta som kan hända, right?;)

I vilket fall som helst så är jag positivt överaskad och tacksam och glad över det trevliga bemötande jag fått överallt på min praktik, alla jag har ringt har tagit emot mig på studiebesök och praktik och varit väldigt tillmötesgående och supertrevliga! Underbart!

Dags att ta itu med att börja på att skissa så smått på min rapport, efter jag gjort lite annat, jag har all tid i världen;)

Besos x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0