Erfarenheter och upplevelser

Ännu ett möte avklarat, denna gången med enhetschefen för psykiatrin och missbrukarvården.
Nya erfarenheter och upplevelser:)

Erfarenheter och upplevelser är vad allt handlar om, lärde en "vis man" mig en gång i tiden. Det var iaf det han tjatade om, erfarenheter och upplevelser.
Det har tagit ett par år för det att sjunka in men nu förstår jag vad han menar.
Det är det jag letar efter, jagar efter. Det är nog därför jag inte får någon ro.
Jag vill uppleva allt, eller iaf så mycket som möjligt.
Se så mycket som möjligt. Olika kulturer, olika människor, olika sammanhang, andra sätt att tänka och se på saker. Leva på andra sätt.
Det var kanske därför jag var så upprörd över han jag träffade i Cap Verde, att han inte hörde av sig. Jag älskade deras sätt. Men framför allt trivdes jag väldigt mycket med den person jag hann utvecklas till under den korta veckan vi var där. Spännande och roligt. Nya erfarenheter och upplevlser.
Jag är redo.

Besos x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0