Fullt ös - medvetslös?

Känner mig halvt medvetslös.
Blev nog lite för mycket förra veckan, men trevligt har jag haft:)

Jobbade torsdagkvällen med, sen efter jobbet bar det av till min lilla hemby där jag skulle passa min lillasyster Tilde över natten då pappa och Tove skulle iväg på julbord.
Fick ryck och vi började baka massvis av muffins som vi stoppade allt från pez-godis till blåbär i, en salig röra:)



På lördagen blev det julshopping på väla med broshan. Äckligt mycket folk, vi började med att äta, för att sen tvinga sig ut i folkmassorna för att hitta de perfekta julklapparna. Var otroligt trötta efter ett par timmar.

Brorn min sov över här och pappa och co. kom över igår för att fira födelsedagar. Baka och städa.

Samtidigt har jag hundnappat min mammas lilla bjäffsing. Han är underbar och jag kommer behålla han, meddelar mamma om att han sprungit bort när jag träffar henne samtidigt som jag gömmer honom under sängen.



Undebrart väder idag, lugnet efter stormen. Borde igentligen påbörja min uber trevliga fältstudierapport men känner mig lite under vädret och känner inte att hjärnan är på rätta stället. Läser nog igenom mina anteckningar ist och tar bebiisen ut på långpromenad.<3

Besos x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0