I would walk 500 miles

Då har man äntligen lagt ner kurslitteraturen för dagen.
Det har blivit mycket läsande idag och många promenader.
Det är för många tankar som snurrar samtidigt och ibland tankar som jag inte vill ska vara där.
Då blir det Forrest Gump-stilen. Fast istället för att springa går jag. Och jag går. Och går. Tills huvudet slutar snurra och benen gör ont. Sen går jag lite till.

På tal om 500 miles; lyssnar på den nu och varje gång jag hör den tar den mig tillbaka till min tid på Molly Malones. Den första baren jag jobbade på som bartender. Där hade min egna lilla van på terassen där jag serverade drinkar, skrek "fuck off" till kunderna och shottade nätterna i enda. Det var tider det:) 


Min van<3


Lite bilder från min tid på Mollys.
1. Jag och Claudia 2.Jag och Carolina med ett gäng underbara irländare 3. Molly Malones Crew 4. Kväll i baren med underbara 5. Jag och Richard bakom baren
Miss u guys
<3

Besos x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0