Jag kanske är lätt-störd men störd är jag!

Sena kväll, och då menar jag sena kväll, typ ett på vardagskvällar ibland och tidiga morgon (typ 6) väcks jag av min trevliga granne av att han står och harklar sig extremt högljutt för att få ut slemmet ur halsen. Varje morgon och kväll utan fail. Mycket trevligt! Deras badrum ligger vägg i vägg med min säng med.
Börjar kännas lite småäckligt och smått irriterande att väckas av det både morgon och kväll...
Men vem vet kanske är lättstörd.

Hur som helst idag har jag unnat mig en sovmorgon!
Blivit lite för mycket skola och jobb på sistånde och hade gett mitt högra ben för en ledig dag utan några måsten.
Det blir dock inte idag även om att ligga och dra sig i sängen till nio känns som en lyx bara det:)
Och lyxen ska fortsätta, jag ska börja med mitt hemmabakde bröd, som jag misstänker är supernyttigt, och en kopp grönt thé<3
Det ska bli otroligt skönt att inte behöva flänga iväg någonstans idag, möten är uppbokade för resten av veckan.
Mys och plugg är det på schemat idag<3

Besos x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0