Kriscentrum

Då har man nyss kommit hem från ett möte med kriscentrum i Halmstad.
Det är relativt nyöppnat, funnits i cirka 3½-4 år.
De vänder sig till barn och vuxna som upplever våld i nära relationer.

Jag möte psykologen som jobbar där.
Intressant att få lite mer inblick i deras verksamhet!
Hoppas fler vågar söka hjälp i framtiden när de gäller våld inom familjen, man behöver inte leva med det, det finns hjälp att få, man måste bara vilja ta emot den.
Även om det är svårt kan det bli bättre!

Ikväll blir det jobb, blev inringd tidigare idag.
Blivit en del pass denna månaden, vilket är skönt då jag endast jobbade ett pass förra månaden iom att min bil blev sönderslagen och jag inte kunde ta mig till jobbet.

Besos x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0