Lol here we go again

Dags att "give it another try"! Bloggandet menar jag.
Jag vill kunna skriva för tycker själv det är roligt (eller pinsamt att se hur naiv och korkad man var) att en tid framöver läsa vad man skrivit. Lite som en dagbok fast inte lika privat då man visar den för hela it-världen.
Av någon anledning, om det är att jag inte har tid eller tröttnar eller något annat, så varar jag inte särskilt länge i bloggvärlden utan det faller snabbt i glömska. Uppenbarligen har jag mycket bättre saker för mig som att ligga på soffan och vräka i mig godis! 
Iaf, slut på ordbajsandet. Denna gången ska jag försöka, dags att dokumentera mitt otroligt spännande och intressanta liv *host*! Skämt åsido, det kanske inte är lika spännande som det varit tidigare (eller är det kankse mer spännande?). Hursomhelt kryper jag nästan ur mitt skinn och letar efter möjligheter att fly från den tryggaste tillvaro jag haft på år samtidigt som jag bannar mig själv och försöker på ett pedagogiskt sätt förklara "SKÄRPNING! Du ska stannar i Sverige 3år och vara commited till detta och see it throw!". Man kan inte fly när man försöker skapa sig ett liv. Därför har jag påbörjat min nedräkning. Den första ligger på ungefär 6månander och den andra 2½ år plus en månad, sen är jag fri!!! (Sen har jag iofs ett par nedräkningar där emellan också, annars hade jag inte klarat det.;)) Men mer om detta sedan.
Som jag sa; Slut på ordbajsandet!
Jag heter Sandra men kallas av ett underbart gäng för Sandy B.
Väkommen till min blogg!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0