Många bäcker små...

Jag skulle beställa kurslitteratur, normalt sett försöker jag hitta billigare böcker via blocket men det är inte alltid de finns, från Adlibris.

När det var dags att betala uppmärksammande jag en liten ruta som frågade mig om jag ville skänka 10kr till SOS Barnbyar i samband med min beställning.
Brukar inte läsa eller bry mig om sådant annars men just den dagen läste jag det och tänkte, why not? 10kr är ju ingenting för mig (även som student;P), och gör jag det är det kankse någon annan som gör det.
Många bäcker små!
Så varför inte, 10kr påverkar inte oss något nämnvärt men skänker tillräckligt många en liten summa kan det förändra livet för många människor!


... och är hon inte bara för söt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0