Våld och kränkningar mot ungdomar med funktionsnedsättning

Supertrevligt kväll med mamma och systrarna söt igår:)
Hade bakat kladdkaka speciale (som inte blev uppäten) och tryckte i mig så mycket jag kunde av den plus mcdonalds. Blev apmätt och satt och ojade för mig själv resten av kvällen (när gästerna gått) och trodde jag skulle spy. Men gott va de:)

Dagen har spenderats framför data med inte allför roligt fältrapport.
Nu väntas vännerna över för pizza och förhoppningsvis äta upp resten av (den för stora och goda) kladdkakan! Sen blir det föreställning ikväll med mysigaste vännerna:) Ska faktiskt bli både roligt och intressant!



Besos x

Kommentarer
Postat av: Uno

"sv: nej men det är lugnt ! :)

2012-12-02 @ 06:39:43
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0